بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

00


آدرس کانال تلگرام 
telegram.me/boiereihan


آدرس اینستاگرام

iliya.7


آدرس پلاس

ای لیا


لینک فیسبوک رو هم نمیتونم بذارم چون فیلتره و ممکنه وبلاگ بسته بشه، ولی آدرسم اینه : www.fb.com/iliya.ali.M


زنده باشید و برقرار

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن حاجی‌پور دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 13:51 http://signmaker.ir

زنده باشی الهی.
مخلص؛
-محسن.

Zhila Nooshinfar سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 05:05

با سلام من مدتهاست دنبال راه تماسی با شما هستم . من ژیلا نوشین فر نویسنده و شاعر ساکن امریکام. یکشنبه 10 سپتامبر یک سخنرانی در مورد شعر معاصر با تاکید بر ادبیات بعد از انقلاب دارم . قبلا درمورد نثر بود حالا شعره . من سبک کارای شما رو دوست دارم و میخام از شما در این جلسه اسم ببرم و از نوشته هاتون بخونم
تلفن من 0014802174719
ایمو .واتس آپ و ... هم دارم
یه کانال هم در تلگرام دارم telegram.me/zhila4488
اطفا با من تماس بگیرین
سپاس ژیلا

سجل چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 10:57 http://3jeld.blogfa.com

امکانش هست ایمیل شما رو داشته باشم؟

سلام
iliyakiani@gmail.com

سجل چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 10:54 http://3jeld.blogfa.com

امکانش هست ایمیل شما رو داشته باشم؟

ز جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 23:14

براودوستم کانال شما رو فرستادم خوشش اومد , بعد گفت ی راه دیگه ام پیدا کردم...تو زیر کپی کردم برا شمام

تازگیا فهمیدم، دلتنگیای شب رو میشه، با یه خوردنی یا چیز دیگه ای کمی خنثاش کرد، الان یه خیار چاق جات خالی نوش حان کردم، از بس خرت خرت کرد، هواس دلم پرت شد یه جورایی

مَهسآ جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:40

تو تلگرام دنبالتون میکنم:)نوشته هاتون دوس داشتنی ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد