بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

126 - عشق، سس و دیگر هیچ!


جوان ها شور عشق که برشان می دارد کرو کور میشوند، نه اینکه بد باشد، اتفاقن خوب است، عشق آدمی را وادار به حرکت میکند ولی الزامن جهت نمی دهد! 
بهشان که بگوئی : اینهائی که می گوئی را من خودم هم تجربه کرد ام ولی ...
می گویند : نه! شما جای ما نیستید، درک نمی کنید، نمی فهمید، ما بدون هم میشویم حکایت ساندویچ بدون سس، می شود خورد ولی لذتش به همان سس مخصوصی ست که هر ساندویچ پزی هم الزامن بلد نیست، سس ما ... ببخشید!! ... عشق ما با بقیه فرق دارد و چنین است و چنان است و هوس نیست و ...
می گذرد و به هم آغوشی هم میرسد و در نهایت میشود برخی از همین چس ناله های فیسبوکی!! 
عشق خوب است، قرار نیست همه چیز ردیف باشد، امن و امان باشد ولی بدانیم راه های رسیدن فقط یکی نیست، به تعداد ابناء بشر راه هست!


نظرات 3 + ارسال نظر
ساره جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:37

هههههههه

نظرمو ثبت کردم دیدم از پستت بیشتر شده حرفام!!

راضیم از خودم....برم یکم تمرین کم حرفی ...

چه آدم پر حرفی هستم من..!!!

ساره جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:35

به تعداد ابناء بشر راه هست...

لذت بردیم از این جمله....

اما خوب دیگه حالی به آدم می مونه؟؟!
نه والا...!لول

به نظرم با همه دوست باشی اما نه در حدی که رابطت بشه خاص و دوتایی
خودتو درگیر کسی نکنی و با همه خوش باشی
درگیر یه نفر بودن نمی دونم عقیده ی من اینه.. درسته که عادی میشه بعدن واست
ولی هرکی بگه فراموش کردم رسمن خالی بسته
یه جاهایی یه چیزایی که ته دلت شیرین مونده یا ته مغزت رسوب کرده و فراموش نشده ..یادت میفته
حتی اگه این خاطره همراه یه لبخند شیرین هم باشه
ترجیحن نباشه بهتره
چون بالاخره یکیو دوست داشتی یه مدتی...برات حرمت داره اون شخص
بعد سال ها بعد با یکی دیگه ازدواج کنی درسته دیگه همه هستی ت میشه همسر الانت
اما باز هم ته دلت به اون شخص که فک می کنی می بینی هنوو برات شیرینه و گاهی دلت میخواد بدونی اون چیکا می کنه کجاست؟
الان چه حسی داره به تو...اگه با هم بودین چی میشد
یا خیلی چیزای دیگه
درسته که همسر الانتو به همه چی ترجیح میدی و باهاش خوشی ولی تمام قلبت مال همسرت نیس
هنوو یه قسمت هایی درگیره گذشتس...هنووو درگیر یه حسایی که بوده هست...
نمی دونم...
این اعتقاد من و تجربه ی منه....
بهتر که با همه باشی و خوش و خرم
تا اینکه دوتایی بشه ارتباطت و یه شیرینی هایی برات بمونه همیشه...
تازه من نمی گم زخم مث خیلی های دیگه..چون اعتقادم اینه بودن با هر ادمی یه خوشی هایی داره که بهتره همونا یادت بمونه لا اقل من این مدلی ام که خوشی هام فقط یادمه
و همین ها باعث میشه 10 سال بعد باز هم مزه ی خوشی رو گاهی یاد کنم...
و فک می کنم شاید این خوب نباشه
باید متعلق به همونی باشی که کنارته...اما هنووو گاهی درگیره خوشی های گذشته میشی....

مسافریادگیرنده دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 09:37 http://learningpassenger.blogfa.com

عجیب کور وکر می کند این عشق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد