بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

193 - آغوش



آغوش که همیشه آغوش عاشقانه نیست! گاهی انتقال یک حس شیرین، یک دوست داشتن، یک تبادل مولکول به مولکول انرژی ست ...

گاهی آدمها نیاز دارند در آغوش شوند!


+ یک نوع آغوش هم هست که پوست به پوست منتقل میشود، لایه به لایه، مرطوب، خیس ... موردی که در بالا عرض شد نیاز نیست لباس از تن خارج شود و پوست به پوست منتقل شود!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ساره دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 20:01

چرا عجب

چیزی شده؟؟شوووما چیزی می دونی

به جون خودم راست گفتم آغوشو و بوسو تجربه نکردم خوب

همین نگاهارو دارین که جوونا میگن بریم بزنیم به جاده خاکی اش نخورده دهن سوخته نشیم..
من رفتم درکش کنمو تجربه کسب کنم نگین چرا رفتی ها....شما باعثش بودی....ههههه

ساره شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:42

بابا از یه آغوشایی حرف بزنید که مام بفهمیم!!

ما اغوش خشکشم هنوو تجربه نکردیم چه برسه مرطوب و خیس و لایه به لایه!!!!!!

عجب!
:))

نیوشا شنبه 5 مهر 1393 ساعت 14:07


آدم به این انواع آغوش های متفاوت نیاز دارد! هر روز متناسب با روحیاتش یک موردش را می خواهد اما باید دید طرف مقابل هم عین همان آغوشی را که تو می خواهی، می خواهد؟! که اگر روحیات ان طرف مقابل یک مورد دیگر اغوش را بخواهد ، کارت تمام است!

درک آغوش مهم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد