بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

200 - ریحانه جباری


درباره ریحانه جباری حرف های زیادی شنیده ایم، عمدتن حق را هم داده اند به ریحانه و کسی هم از حال و روز خانواده مقتول خبر نمی گیرد. پرونده پیچیده گی های خودش را دارد، خیلی هامان از روی احساس در اینباره نطر می دهیم، من خودم نمیدانم اصل ماجرا چه جور بوده، من هم همان اوایل حق را داده ام به ریحانه ولی جزئیات را که میخوانی می بینی برخی اظهارات ریحانه هم تناقض دارند.


در این فقره به نظرم جزئیات پرونده را خیلی هامان نمی دانیم. اصل داستان ماجرای مرد و زنیست که مرد کشته است و محتمل ترین حالت هم این است که حرف های ریحانه را باور کنیم ، در کشور ما اکثر موارد نسبت به حق زنها اجحاف شده است ولی چیزهای دیگری در پرونده است که باید فرای این مساله بدان نگاه شود.


اگر حکم اعدام نبود، این همه احساسات حول این پرونده انباشته نمیشد. به هر حال اینکه اعدام مجازات خوبیست یا نه، شاید بگویم نه! ولی من نه حقوق دانم و نه با قوانین آشنائی دارم.


+ کمی فارع از احساسات به این چنین موضوعاتی نگاه کنیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
ساره جمعه 11 مهر 1393 ساعت 11:20

نه من نمی شناسمش.....از راهنمایی تا سال اخر دانشگاه عاشق این بودم که صفحه حوادثو بخونم داستان بخونم این رمانو بخونم اون یکی و بخونم

کلاسای دانشگاه رو می پیچوندم می شستم جلال و شریعتی و این جور چیزا می خوندم...صفحه حوادث شده بود خوراکم...

قبلتر ها که جوون بودم واقعن می خوندم ولی الان نه دیگه
اصلن الان حوصله ی دست کاری توو سوراخ زندگی مردمو ندارم..
انقد می ترسم از 20 وارد 30 شم...کلی کار دارم..
تازه وقتی به عاقبت آدما فک می کنم دیوونه میشم
از اینکه چی قراره به سرم بیاد و من بین کلی مسیر که جلومو کدومو انتخاب می کنم واقعن دیوونه میشم
(فیلم فلش فورواردو دیدی؟؟زندگی چند مسیره و اینکه چیو انتخاب کنی چی به سرت میاد و چی میشه رو نشون میداد..البته فصل یک فقط داشت.دیگه نذاشتن ادامه دار بشه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد