بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

209 - چرا ای لیا؟


ای لیا(ایلیا) یک اسم مستعار است، حالا چرا این؟ خودم هم نمیدانم ... اولین بار سال 78 به گوشم خورد. از آن اسامی که تازه تازه داشت باب میشد بین خانواده ها.


قبلتر با اسم "ای لیا.م" امضا میکردم که برای برخی دوستان مشتبه شد که نکند من ایلیا میم معروف هستم که نیستم، یعنی اصلن معروف نیستم. یعنی نیستم که بخواهم معروف باشم ( ادای تواضع درآوردن را حال کردید!) تا جائی که اگر مرا توی خیابان ببینید به خودتان زحمت نمی دهید که نگاه کنید چه برسد به هیجان آمدن! سر همین میم را برداشتم. شد همین "ای لیا"ی خالی.


چرا می نویسم "ای لیا"؟ یعنی جدا می نویسم. هیچ فلسفه خاصی ندارد! این شکلی دوستر می دارم.


خلاصه اینکه چیز عجیبی نیست، این اسم مختصر را دوست دارم.



نظرات 2 + ارسال نظر
ASMAA جمعه 18 مهر 1393 ساعت 21:16

زیباست..
هرچه ساده تر زیباتر

ساره جمعه 11 مهر 1393 ساعت 11:33

آره جدا جدا قشنگتره
حس بهتری داره آدم... ای لیا...این بهتره.

وقتی اسم واقعی تو نمی دونیم و عین سربازای گمنام مطالبتو میذاری خوب معروف نمیشی دیگه...
شاید شدی ای لیا م و شاید از اونم بهتر و بالاتر ....اصلن شاید شدی اشتون (جنسیت مهم نباشه برات )خلاصه اگه بخوای می شه معروف شی وقتی دیدیمت هی عکس بگیریم باهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد