بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

253


توی چشمات شنا کنم
غرق بشم
تو نجاتم بدی، 
دهن به دهن
نفس مصنوعی بدی
من نگات کنم!

+ میتونید حدس بزنید این رو چه کسی نوشته؟

اینو یکی برای من اس ام اس کرده! جواب ندادم! دوباره فرستاد! جواب ندادم، بعد نوشت، ارسلان چرا جواب نمیدی منم پانیذ.

نوشتم: دخترم! زندگی ارزشش خیلی بیشتر از اینه که برای ارسلان این شکلی خرجش کنی!
بعد زنگ زد! حدسم درست بود، از صداش میشد فهمید که خیلی سن و سال هم داشته باشه شونزده یا نهایتن هفده و اینا! عذرخواهی کرد بابت اشتباهش. نمیدونم تونستم نجاتش بدم یا هنوز داره واسه اون کته کله خودش رو آواره میکنه! این دختر بچه ها چی تو کلشونه؟ مخصوصن تو این سن و سال(توهین نباشه، همشون که نه، بعضیهاشون)

(احساس میکنم شونصد سالمه!!)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد