بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

843


گاهی اوقات می شود راحت زندگی کرد ، هزینه ای هم ندارد.
اعصابت خرد خاکشیر شده است .به قول خودت کسی تو را درک نمی کند. بلند شو یک دوش آب سرد دوای این وقت های بی حوصلگی ست. دوش گرفتی بیا یک چایی هم دم کن . بدجور می چسبد. به چیزی هم فکر نکن. چیزی کم دارد انگار. یکی موسیقی آرام که بریزد روی تارهای عصب و پلکی که آرام می نشیند روی چشم و کمی روح را از منگنه ی زندگی آزاد می کند. همین چند لحظه ...
چای را آرام آرام بنوشی و کمی پوستت گل بیاندازد و فکرت را بگذاری کمی دم در معطل بماند وقت زیاد است برای فکر ، این دم را دریاب .

زندگی ساده است ، حتی وقتی طعم ندارد ، حتی وقتی بویش لابلای بوهای دیگر گم شده است . زندگی فقط نیاز دارد کسی تحویلش بگیرد ، کسی بفهمد هست ف کسی بگذارد از لابلای عادت سرکی بکشد ، نفسی تازه کند. زندگی مثل یک نهنگ یزرگ است یکبار که نفس بگیرد تا روزها زیر مشکلات دوام می آورد ، زندگی ساده است .... یک بار امتحان کن!

زندگی ساده است ، اگر لابلای عادت از یاد من و تو نرود. 



نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 13:50

دلتنگ که میشم با خدا دعوام میشه بعد کلی گله و غر زدن شروع میکنم نازش رو کشیدن و حتی براش جوک میگم و بوسش میکنم ... بعد همه چی رو رها میکنم میشم تنه درختی که تو دریای بیکران هستی شناوره و میزارم هر جا که میخواد منو ببره و سبک و رها دل میدم به آرامش ....

نون ط دسته دار چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 21:11 http://nedtl.blogfa.com

لازمه بگم چقد نوشته هاتونو دوس دارم؟ حسی ک بهم میدنو؟؟

نیوشا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:21

تازگی ها برا زندگی یه تعریفی پیدا کردم
زندگی مجموعه ای از حوادث ناخوشایند و خوشایده! همین...
این حواث یا غیر منتظره ان یا از قبل پیش بینی شده...
هر کار هم بکنی نمی تونی تغییرشون بدی مگه در سطوح اولیه و ناچیز!
همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد