بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

859


همیشه حواسم هست با سارا جوری برخورد نکنم که حس کنه چون دختره پس ضعیف تره. اینکه اگر کاری بخواد بکنه باهاش همراهی میکنم، نظرشو میپرسم. پسرونه و دخترونه رو براش تفکیک نمیکنم. البته اینو میدونم به مرور هورمونهای زنانه باعث یه سری تفکیک ها خواهد شد ولی من نباید تو تفکیک کردنشون، خودم باعث ایجاد ذهنیت منفی نسبت به جنسیتش بشم. همیشه فکر میکنم (البته ممکنه اشتباه باشه) پسر داشتن راحت تره. تو جامعه مردونه ما زن بودن سخته انگار.



+ از میان همینطوری های روزانه



نظرات 1 + ارسال نظر
نیوشا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 11:21

چه خوب که اینطور باهاش رفتار می کنید
چه خوب که حواستون هست...

نه اشتباه نمی کنید.. سخته! می دونید.. من دلم از زن بودنم تو این جامعه پره مامان من دلش از زن بودنش تو این جامعه پره.. این جامعه به جنس ما بد کرد
دوست دارم فرزندم دختر باشه اما می ترسم از این جامعه... از این تفکیک های جنسیتی....
دلم برای موهاش می سوزه... برای موهاش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد