بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

1118


وقتی فهمیدیم دختر است میپرسیدند "خب حالا اسمشو چی میذارید؟"
یک سری اسامی مذهبی پیشنهاد میکردند, یک سری اسامی ایرانی قدیمی, یک سری گفتند برو توی کتاب فلان و سایت بهمان هفت هزار اسم است بگرد پیدا کن! همه را میشنیدیم, دو سه اسم توی ذهن همسرم بود ولی فقط یک اسم از همان روزی که فهمیدم دختر است توی ذهنم چرخید : سارا
ساده بود, چهار حرف, هم انگلیسی و هم فارسی. دوست داشتنی.
همیشه معتقد بودم ,هستم اسم باید طوری باشد که هم به درد کودکی بخورد و هم بزرگی. مهم نیست اسم تک باشد, معنای خاصی بدهد, مهم این است که ساده باشد و جمع و جور. سرآخر روزی هم که بدنیا می آمد باران گرفت, یکهو توی ذهن هردومان آمد که باران هم خوب است ولی سرآخر گفتیم نه, همان سارا. وقتی مامور ثبت پرسید : اسم نوزاد؟ وقتی گفتم سارا حال خودمم عوض شد, لبخند زدم. خوشم آمد ... چندبار دیگر گفتم سارا, سارا ...


+ از میان همینطوری های روزانه


نظرات 1 + ارسال نظر
نیوشا شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 09:40

منم دختر دارم تا چند ماه دیگه به دنیا می یاد
به تک بودن و ایرانی بودنش فکر می کنم و صد البته به اینکه هم در کودکی هم در بزرگسالی اسم مناسبی باشد...

سارا هم زیباست..

زنده باشید
خیلی هم خوب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد