بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

1207


پسر دماغشو رو به بالا عمل کرده بود ولی دختره دماغش عقابی بود و اوریجینال. پسر تو یکی از گوشاش حلقه کوچیکی داشت و موهاشو کمی هم مش کرده بود و دختره موهای مشکی داشت و ته آرایشش یه خط چشم باریک بود و رژ قرمز رنگ یه عینک کائوچوی مشکی خیلی هم طبیعی و خوشگل. پیش خودم گفتم چه زوج جالبی هستن چند دقیقه بعد یه دختر عروسکی (با انواع و اقسام عملها و تزریقات تو نقاط مختلف بدن) اومد و با دختره دست داد و پسررو بغل کرد و لبهای همو بوسیدن. اون دختر مو مشکیه خواهر پسره بود.

فقط ماجرارو شرح دادم وگرنه قطعن نه به من نه به کس دیگه ای ربط نداره که کی عمل میکنه کی تزریق میکنه کی چکار میکنه ولی خب قطعن من اگر میخواستم انتخاب کنم اون دختر مو مشکی عینکی رو انتخاب میکردم.


+ از میان همینطوری های روزانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد