بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا
بوی ریحان در باغ پیچید ...

بوی ریحان در باغ پیچید ...

دست نوشته های ای لــــــــــیا

۱۲۹۲


یک شکلی هم از استفاده ابزاری هست که یکی از کارمندهای زن شیک و ترو تمیزشان را میاندازند به جانت که دم به دقیقه زنگ بزند و یک جاهایی هم از لوندی و ظرافت زنانه اش استفاده کند که توی مناقصه ای که شرکت کرده اند بهشان امتیاز بیشتری بدهی لابد! سرآخر میگوید " اگر اجازه بدید حضورن خدمت برسیم" جواب میدهم "نه!"


شاید فکر کنید مردها کشته مرده این شکل لاس زدنها هستد اول اینکه همه مردها اینطور نیستند و دوم اینکه وقتی از حدش میگذرد مشمیز کننده میشود. 


+ متاسفانه خود آن زن هم این را پذیرفته. اینکه مجبور است یا به خواست خود نمیدانم. یک تبصره ای بزنم که منظورم توی این متن بخش خاصی از زنان بوده و قطعن بخش اعظمی از زنان شاغل این رویه را ندارند.

telegram.me/boiereihan



نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 15:37

متاسفم که زنان یا به اجبار مردان یا برای مردان مجبور شرافت و زنانگیشان را پشت لوندی های گاه و بی گاه پنهان کنند و در دل دندان قروچه کنند و خودخوری بابت جامعه مزخرفی که چیزی شبیه همین لوندی را انتظار دارد
شما مردا هیچی از یک زن نمیدانید پس افاضه فضل نکنید لطفا حتی خود شما هم که عادت به شنیدن صدای بشاش و لوندندی های همکاران خانومتان دارید اگر یک روز غیر ازین باشد به شدت اعتراض میکنید بدبختانه زن برای شما تعبیرش هرچه باشد انسانی صاحب حق نیست

"حتی خود شما هم که عادت به شنیدن صدای بشاش و لوندندی های همکاران خانومتان دارید اگر یک روز غیر ازین باشد به شدت اعتراض میکنید بدبختانه زن برای شما تعبیرش هرچه باشد انسانی صاحب حق نیست"

به این میگن قضاوت کردن کل با عینک بدبینی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد